Személyi és csoportos edzés

NYÁRI SZÜNET 2021. JÚLIUS 18-IG

EDZÉS TÍPUSOKRA BEJELENTKEZÉS

Szia!

Már vártuk, hogy ellátogass hozzánk, ha egyenlőre nem is személyesen, de legalább így virtuálisan. Mindig az első lépés a legnehezebb! Várunk szeretettel egy kis beszélgetésre, hogy segítsünk elindulni a változás útján. Ha még nem jártál nálunk, próbáld ki Stúdiónkat! Veszteni valód nincs, mert az első alkalom, ingyenes. Azért is, mert itt mérjük fel az állapotod, itt tisztázzuk a céljaid, mit szeretnél elérni az edzéssel, felmérjük a teherbírásod, hogy az alapján tudjuk összeállítani a személyre szabott feladatokat.

A Studióban elérhetsz személyi edzéses és csoportos edzéses programokat is. Ez azért van, mert van olyan ember, aki szereti, ha csak róla szól az az egy óra, amit nálunk tölt, de igen vannak olyanok is, akik szeretnek csoportban edzeni, mert motiválja őket, hogy ha a másik meg tudja csinálni, én jobban megcsinálom. Ezzel tolja ki korlátait, amit már egy személyi edzésnél, lehet nem feszegetne. Természetesen mindkét típus rendben van! Egyediek az igények, de a fejlődés nem ezen múlik, hanem Rajtad! Akard, csinált, mi ott vagyunk, és meglesz!

Miből táplálkoznak az edzések programjai?

Power Plate Vibrációs edzőgép: Úgy gondoljuk, hogy a manapság a sokszínű és divatos mozgásformák elférnek egymás mellett és jól kiegészítik egymást. Ezt ötvözzük a power plate vibrációs edzőgép adta előnyökkel.

személyi edzés célja a minőségi alakformálás, az izomtónus és az erőnlét javítása, a magas hatásfok és az eredményes fejlődés biztosítása. Az életkori sajátosságoknak és az egyéni adottságoknak megfelelő edzések megtartása, beleértve a módszert és a gyakorlatok helyes kivitelezésének bemutatását és betanítását.
Feladatunk a vendég fizikumának felmérése, a tartáshibák észrevétele és javítása, a teljes anamnézis. Ezek ismeretében és a vendég céljainak megfelelő edzésterv összeállítása, az edzés megtervezése és felépítése, a gyakorlatok bemutatása, betanítása. Fontos a vendég erőnlétének és szintjének megfelelő intenzitást beállítása, a kontroll és a személyes motiváció fenntartása. Edzővel dolgozni más, mint egyedül: kiválóan motivál és objektív visszajelzést ad arról, hogy hol tartunk.
A személyi edzés állapotfelméréssel kezdődik, ahol pontos képet kapunk a vendég fizikai állapotáról, ezután megtervezzük magát az edzést és megkezdjük a tervszerű munkát. A leggyakrabban kitűzött cél a testsúly csökkentése vagy az izomtömeg növelése. A személyi edzés során irányított módon sajátíthatják el a gyakorlatok szabályos és pontos kivitelezését. Fontos, hogy életkorra és személyes adottságokra tekintettel kell az egyéni célokhoz vezető leghatékonyabb utat megtalálni.
Mozgásstúdiónkban akár csoportos vagy személyi edzés igénybevételére is van lehetőség.

Az Alakformáló edzés. Guggolások, kitörések és hasizom-fejlesztő gyakorlatok színes variációi várnak rád. A táncos, küzdősportos órákkal ellentétben nem koreografált, hanem koncentrált, erősítő gyakorlatokból épül fel. Alapvetően a zene ütemére dolgozunk, de ez nem megkötés, ugyanis az elsődleges a helyes és biztonságos végrehajtás. Célja a teljes testi kondíció javítása, különösen a has-, hát-, és farizmok erősítése. Az alakformáló edzéseknek köszönhetően javul a testtartás, fejlődik az állóképesség és az izmok tónusosabbá válnak. Változatos gyakorlatok és eszközhasználat jellemzi. A haladó gyakorlatok könnyített változatai is bemutatásra kerülnek, ezért bármely korosztálynak szívből ajánljuk edzettségi szinttől függetlenül. Rendszeres és kitartó edzésmunkádnak köszönhetően a ruhatárad frissítésre fog szorulni és bókokkal halmoz majd el a környezeted. A siker rajtad áll!

Body Shaping az alakformálás koronázatlan királynője. Teljes testet átmozgató erőt és állóképességet fejlesztő edzés. Az órát rendkívül színes eszközhasználat jellemzi: kézisúlyzó, gumiszalag, kislabda, kattlebell, power plate vibrációs edzőgép és sok saját testsúlyos gyakorlat. Legyenek ezek a gyakorlatok a Te teljesítendő kihívásaid része, főleg ha kevésbé szereted a szökdelős órákat, akkor ez neked való. A Body Shaping könnyen követhető, ismétlődő gyakorlatokból áll, úgy mint guggolások, kitörések, planking feladatok stb.

Fat Burning Cardio: Zsírégetés kicsit másképpen! A zsírégető edzészóna mérsékelt pulzusszámon történik, pontosan a maximális pulzusos 60-70%-án. Azonban egy ilyen edzésen csak az elégetett kalória nagyobb arányban zsírbontásból származik, mint egyéb energia forrásokból, de összességében sokkal kevesebb kalóriát használ fel egy ilyen típusú edzésnél a szervezet. A Fat Burning Cardio elemeket úgy csempésszük be az óra programjába, hogy magasabb pulzustartományban történő edzés legyen, mely még edzés után is fokozott állapotban tartja az oxigén fogyasztásodat. Az intenzitás fokozásával összességében sokkal több kalória ég el és nem csak az edzés időtartalmában, hanem utána is a regenerálódó fázisban. Több kalória, nagyobb zsírégető hatás. Tipikus gyakorlatok lesznek: szökdelések, folytonos összekapcsolt nagy izomcsoportokat aktivizáló gyakorlatok, mint járások, kitörések, guggolások, futások, power plate vibrációs edződég, plankek súllyal és anélkül. A zsírégetés mellett az állóképességed is fejlődni fog.  A zsírégető edzésnek fontos eleme, hogy vegyítjük az aerob, funkcionális, cross training feladatokat a stability – mobility gyakorlatokkal. Ezzel is elérve, hogy ne legyen monoton az edzésed. Ezek lezárásaként nyújtással zárul az edzés.

Gerinc tréning: Nem csupán a hát valamennyi izomzatát érintő, de a csípő-medence körüli izmok, és a törzs stabilizálásában résztvevő egyéb izmok megdolgoztatása is szerepet kap. Minden óra elején a bemelegítés mellett szerepet kap a gerinc szakaszainak, valamint a váll területének mobilizálása, átmozgatása, mozgástartományának javítása. A koordinációt-egyensúly fejlesztését is szem előtt tartjuk. Különböző eszközökkel (gumikötél, kisladba kattlebell, súlyzó, power plate vibrációs edzőgép) kisebb intenzitással erősítő-stabilizáló, valamint a gyógytornából is ismert gyakorlatokat építünk bele a programba, majd a végén alapos nyújtás következik, gerinc és klasszikus tornaelemekkel. 

A rendelkezésre álló idő alatt, a tested teljes egészét átmozgatja. Úgy fogsz elfáradni, hogy közben jól érzed magad és ehhez biztosítják az edzők a változatos gyakorlat-sorokat és a legfrissebb zenéket. Nem fókuszálunk külön egyetlen-egy izomcsoportra sem, komplex funkcionális gyakorlatokkal fogják elérni edzőink, hogy a komfort-zónádon kívülre kerülj, és a tested változásnak induljon. Az izomrendszered fejlődik majd, a testzsírszázalékod csökken. Fittebb, csinosabb, egészségesebb leszel. Az edzésen szenvedni fogsz. De majd ha látod az eredményt boldog leszel.

Az edzés során egyaránt megtalálhatóak az erő, a nyújtó, de a mobilizációs és stabilizációs gyakorlatok is. Edzés közben nagy figyelmet kap az eszközök helyes használata és a sérülések elkerülése. Zsírégető edzés hatása nem kétséges. 

MA van a napja, hogy elkezdd!

Gyere el hozzánk edzeni, ha:

  • súlycsökkentés, alakformálás, tömegnövelés, erősítés, állóképesség fejlesztése a cél
  • egészségügyi állapotod megköveteli
  • sérülési rehabilitáció után szeretnél megerősödni
  • fittségi szinted szeretnéd fenntartani
  • kismamaként sem akarod abbahagyni a testmozgást
  • jó hangulatú, szép környezetben, de annál keményebb edzésen vennél részt.

Könnyű lesz? NEM! Viszont lehet csinálni örömmel, lelkesedéssel, keményen és az óra végén büszke leszel. Ehhez Te kellesz és a kitartásod. Szóval Te és a kitartásod! Ott találkozunk! Hajrá

EDZÉS TÍPUSOKRA BEJELENTKEZÉS